#11.5 Nocny post, przeprosiny, prośby, podziękowania.

Witam. Jest po północy, a ja tak sobie leżę i myslę... Czytałam Wasze blogi i jezu.. Tak ładnie Wam idzie.. Jestem pod wrażeniem i tak bardzo chciałabym osiagac tyle co wy.. Wiem ze kazdy ma załamania itd. Ale wiem też że przesadziłam i troszkę mnie poniosło... W końcu nie zawaliłam aż tak i spaliłam wszystko... Zawsze mogło być gorzej. Jutro bedzie dobrze. Na pewno będzie lepiej. Wierzę w to. Baardzo wam dziękuję za rady i wsparcie. To niezwykle motywuje i.. Czuje się.. Czuję się trochę ważna. Czuję, że kogoś interesuje to co sie u mnie dzieje. Bardzo dziekuje. To wspaniale. Mam tez małą prośbę.. Mysle że potrzebuję kogoś, kto powie mi ze mam nie żreć, kiedy mam ochote na cos slodkiego, lub cos czego nie powinnam jeść. Kogos kto wie o co chodzi, tez w tym siedzi i do mnie przemowi. Kogos komu bede mogla czasami ponarzekać ze jestem głodna, a on mi pogratuluje, a nie bedzie namawial do jedzenia i nie stwierdzi ze jestem glupia. Moze... Moze ktoras z Was zechciałaby popisac? Tak.. Tylko troszke.. ? Nie chce sie narzucac... Ale tutaj jest moj e-mail i NAPRAWDE bardzo chetnie poznam Was blizej.. Stajecie się dla mnie jak rodzina. Ale ta, która rozumie. Dziekuje Wam za wszystko. Bardzo. Dziekuje z całego serduszka ❤
E mail ----> skinny.blog18@gmail.com
              (Jakieś autorskie zdjęcie z telefonu)

Komentarze

  1. Nie jedyna nie śpisz po nocach c:
    Nie bądź na siebie zła. Zła byś mogła być gdybyś kompletnie zawaliła, dalej w to brnęła. A tymczasem ładnie pocwiczyłaś! Nie porównuj się do innych, każda z nas w tym siedzi i wszystkie mamy chwile słabości. Odchudzanie to strasznie indywidualna sprawa, każdy powinien to robić we własnym tempie. Bez presji, nikt nikogo nie pobije (tylko bójmy się Lyan gadającej o szkole xD).
    I ba, oczywiście że jesteś ważna. Jakby nie patrzeć samo to, że odchudzamy się tak a nie inaczej o czymś świadczy... Taka trochę grupa wsparcia. Strasznie miłe uczucie, po prostu jak rodzina. Pamiętam pierwszego bloga, ten stres, ale wszystkie dziewczyny (zdażali się też chłopcy :D) byli tacy ciepli..
    Gah, trochę się wzruszyłam. Smutno czytać. Same tu wartościowe osoby, a tak cierpią...
    Pisz śmiało, kiedy potrzebujesz. Gg - 51361183
    Mail - midori-no-wata@wp.pl
    Wgl jestem za tym, żeby stworzyc konfę, grupę, cokolwiek. Ktoś, coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziekuje... To wspaniale ze tak mowisz i tak twierdzisz.. Dziękuję. Czuje sieblepiej dzieki tami osobom jak ty. Ja bardzo chetnie to tej konfy. Moze zrobic osobny post?

      Usuń
  2. Ninuś, Kochanie. Sen jest dla słabych. Po co spać w nocy, jak można w dzień. Noce są zbyt pięknie ciche i wyzbyte dodatkowych komentarzy żeby z nich nie korzystać. O - pomysł z grupą - dobra opcja!

    Monia z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na facebooku jest grupa dziewczyn z blogów :) to możesz popytać, bo ja w sumie nie należę do tej grupki. Wierzę w Ciebie i wierzę, że dasz radę, tylko musisz znaleźc cel warty tej gry. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz do mnie na fb. Jestem jako Aralka Wonderfulbutterfly. Jeśli chcesz, dodam Cię do grupy. Jeśli nie, mogę pisać z Tobą sama :)) tyle, że na fb lub smsy. Nie lubię używać poczty. Czekam na wiadomość od Ciebie, Słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo. tego mi chyba było trzeba, dziękuje, za niedługo napisze

      Usuń

Prześlij komentarz